Never miss great moments!

Dit is een goede recensie uit de VS, de gebruiker doet zijn recensie van deBrinno TLC200 Pro Time-lapse camera langere tijd. Maar hij liep aan de overkant van dit uitstekende en zeer gedetailleerd overzicht van Lon Seidman.

Naar zijn mening is deze beoordeling is een geweldige introductie tot een van detime-lapse-camera’s gebruikt hij voor veel van mijn projecten.

Brinno tlc200 pro

Bij de 4:30 merk Lon is kritisch over de preview-scherm, moet ik het eens tot op zekere hoogte, maar persoonlijk vind ik het preview-scherm doet wat het bedoeld is, framing uw schot. Als je plezier met de camera het scherm is voldoende. Als ik een betaalde baan, bekijk ik meestal een snelle test clip op een laptop alleen maar om er zeker van de video wordt ingelijst en correct belichte maken.

Brinno tlc200 pro

Brinno tlc200 pro

Aanvullende opmerkingen vanuit mijn perspectief.

– Het micro-USB-poort kan worden gebruikt om een ​​externe voeding te verstrekken aan de camera.

– Afhankelijk van de opname-interval AA-batterijen kan de camera van stroom voor een maand of langer. Mijn typische lange termijn bouwprojecten worden opgenomen met een frame om de 10 of 15 minuten.

Brinno tlc200 pro

Waar te koop

fotokonijnenberg

Handelsonderneming Observe & Protect

Tag: Zeitraffer Kamera, ronden de temps, Camera de bouw; Konstruktions Kamera; Brinno TLC200Pro camera Video HDR; fiets camera; fahrrad kamera;Cámara Ciclismo; Дверной видеоглазок является электронным, Zeitraffer Kamera, Ronden de temps, camera de bouw; Konstruktions Kamera; Brinno TLC200Pro Camera Video HDR; Fiets camera, Fahrrad kamera, Cámara Ciclismo; Дверной видеоглазок является электронным; STAVEBNÍCH KAMER Zeitraffer-Kamera TLC200 | Mit der Zeitraffer-Kamera TLC200 erleben Sie auf einfache Weise sterven Faszination Zeitraffer. Fuhren Sie sterven Regie in Ihrem eigenen Zeitrafferfilm, egal ob Tier-und Pflanzenbeobachtung, Baustelle, Wetterbeobachtung, Überwachung, Sport, Spiel-und Trainingsauswertung und viele weitere Einsatzmöglichkeiten bis hin zum Stop Motion Trickfilm mit Figuren oder Fahrzeugen. Die Zeitraffer-Kamera nimmt Toesteleigenschap Bilder in einstellbaren Zeitintervallen auf und konvertiert diese Bilder zu einem hochauflösenden HD-Video-um. Somit können Sie Ihr Video ohne großen Aufwand sofort betrachten oder Freuenden vorführen. Mit dem schwenkbaren Objektiv ist eine flexibel und Optimale Aufnahme möglich. Das integrierte Farb-display ermöglicht ein perfektes ausrichten und kontrollieren der Aufnahmen. | Kamera erzeugt Toesteleigenschap HD-VideoZeitintervall von 1 s bis 24 uur einstellbarObjektiv 120 ° schwenkbar | Timelapsecamera |